Sjuk and One Direction.

Hello, okej, nu har jag varit sjuk i flera dagar och kommer nog vara hemma restan av veckan, så jag har typ inte gjort nått idag har suttit mest vid dator och tittar på nån serie eller nått, sånt. Men nu tittar jag på 'The X Factor 2010 Judges house' för ma booyyys är med i den säsongen så tänkte titta på den. Men aja igår så vann killarna sin första BRITS och ni skulle ha sätt mej hur mycket jag grinade! Men om man är en Directioner så gör man det, vet sjukt många som grinade för killarna igår! Och jag älskade Louis' tweet igår kväll haha, och Harry's. Fast Harry raderade sin sen. :( Nu när tittade på 'bootcampen' så grina jag även om jag visste att killarna skulle åka vidare men förs så åkte dom ut och sen när dom ropade in dom och satte ihop killarna så måste man ju bara grina! Och nu när det är 'Judges house' så är dom hos Simon Cowell och han kommer välja killarna! Men det visste jag redan men ändå! Kommer grina så f**king mycket!!! Om dom hade varit hos Louis Walsh så tror jag inte att dom skulle kommit videare, men nu ska jag inte prata mer om de för nu ska jag fortsätta titta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!